luni, 4 octombrie 2010

Lucian Balan a incercat sa se sinucida!

"Ţiţi a fost toată viaţa un atîrnător!"
Ştie ce vrem să-l întrebăm. "A fost Diazepam. Am băut ca să fiu sigur că îşi face efectul. M-a găsit mama mea. Din nu ştiu ce motiv, Dumnezeu mi-a mai dat o şansă. Acum vreau să profit de ea. Am fost 24 de ore inconştient, iar marţi am fost transferat aici. De ce am ajuns în această situaţie?", întreabă pentru sine bărbatul de 51 de ani.

Bălan n-a putut să treacă peste momentul în care a fost concediat de la Steaua. "Mi-au luat dreptul la viaţă. Da, cei de la Steaua! Au inventat tot felul de minciuni, că mergeam beat la antrenamente. Cum spunea şi Piţi, Ţiţi Dumitriu a fost toată viaţa lui un atîrnător. Fiind lipsit de personalitate şi complexat din acest motiv, a încercat să-i elimine pe toţi cei care-l eclipsau. Mentalitate de majordom. M-au lovit chiar în momentul în care viaţa mea profesională şi privată se stabilizase. Urma să mă căsătoresc cu o doctoriţă care lucrează pe Ambulanţă în Bucureşti, dar mi-au răpit posibilitatea de a rămîne lîngă ea. Aşa am ajuns să am un moment de cădere totală. Dar nu mor caii cînd vor cîinii, deşi eu am nume de cal, Bălan", povesteşte băimăreanul, zîmbind de parcă ar avea şapte vieţi.

A mai încercat şi acum 6 ani
Recunoaşte apoi că i-au mai rămas doar cinci: "Da, nu e prima tentativă. S-a mai întîmplat şi acum 6 ani, cînd am ratat şansa de a antrena în Spania, în ligile inferioare. M-a găsit tot mama mea, tot Diazepam". Se întoarce apoi spre gardienii săi. "Îmi place aici, o să vă fac reclamă. Mă cam plictisesc, dar ies într-o zi sau două", ne spune Bălan complice.

Stă în cameră cu încă cinci pacienţi şi nu are voie să părăsească salonul, nici măcar pentru o plimbare. Sevilla, 1986? "Mai bine nu aş fi cîştigat acel trofeu. Aş fi beneficiat şi eu de destinul mărunt al unui om trecător. Am făcut greşeli, recunosc, dar am fost penalizat de zece ori mai mult decît un alt om care ar fi făcut aceleaşi lucruri. M-a căutat un prieten, aici la spital. Mi-a zis aşa. <Încă nu cred ştirea legată de faptul că ai fost aproape să-ţi pui capăt vieţii. Bălan şi generaţia lui nu o să moară niciodată!>".


"Celor care m-au adus în situaţia asta să le dea Dumnezeu ceea ce mi-au dat şi ei mie"
LUCIAN BĂLAN       sursa gsp.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu